piątek, 19 kwietnia 2013

Rozdział I .

Idziesz klatką schodową swojego bloku a gdy przekręcasz klucz w zamku niemal od razy wita Cię skrzekliwy głos twojego wiernego przyjaciela. Torbę treningową zostawiasz na środku korytarza. Żółwim krokiem idziesz do kuchni , nalewasz do szklanki ulubiony sok pomarańczowy i siadasz przy stole. 
- Michał. 
- Cześć Aragorn. - mruczysz - Jak tam ? Była Julka ?
On tylko zabawnie rusza głową , oznajmiając , że owszem , była.
Siada na blacie stołu i przygląda Ci się z zaciekawieniem. Uśmiechasz się delikatnie w jego stronę i drapiesz delikatnie po szyi. Jesteś dumny , że trafił Ci się Taki przyjaciel. Z pewnością inteligentniejszy niż nie jeden człowiek. 
Kto by pomyślał , że Ta papuga jest taka inteligentna... 
Aragorn zadowolony odlatuje do salonu , a Ty opierając głowę na stole zasypiasz.
Budzi Cię szczęk klucza w drzwiach i hałas w korytarzu. Po chwili w kuchni pojawia się Ona - Twoja kucharka , sprzątaczka i przyjaciółka zarazem .
- Ile razy mam Ci powtarzać żebyś nie zostawiał torby treningowej w korytarzu ? - pyta lekko zdenerwowana. Pewnie znów miała by spotkanie z twoimi brązowymi panelami.
Uśmiechasz się do niej słodko i wstając od stołu , podchodzisz do niej i mocno przytulasz .
- A teraz zrób mi jeść kobieto !- Czochrasz jej włosy i uciekasz do salonu przed jej wściekłym spojrzeniem . 

5 komentarzy:

  1. lubię Kubiaka :D papuga?? aaaaaaaa :D czekam na dalszy rozwój wypadków, jeżeli możesz, to informuj mnie o następnych rozdziałach. pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award ^^. Duuży buziak i zapraszam do zakładki Liebster Award u mnie.
    Agu.
    http://wszystko-co-zle.blogspot.com/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23/4/13 22:01

    Ciekawie się zaczyna. ; )
    Czekam na ciąg dalszy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhuhuuu :D No no Aragorn.. byłam pewna kolesia w "sukni" z mieczem a tu taka niespodzianka :D Podoba mi się :D NA PEWNO SIĘ TU ZADOMOWIĘ :d <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę dołączyć twoje opowiadanie do polecanych :D
    Jest super :D Z początku myślałam, że Aragon to jakiś człowiek. :D


    Zapraszam do mnie na czwarty rozdział ----> http://love-and-devotion.blogspot.com/2013/04/rozdzia-4.html :D

    OdpowiedzUsuń